Sóc un rodamón

Amant apassionat de la llibertat, la justícia i la solidaritat...

▼
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris OP. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris OP. Mostrar tots els missatges
dijous, 25 de juny del 2026

Amb el dominic P. Antoni Miró, al monestir de La Real

›
     Sempre m'havia cridat poderosament l'atenció els vídeos que el bon amic inquer Pep Garcia Mallada acostuma a penjar a youtube ...
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Amb la tecnologia de Blogger.