dimecres, 2 de març del 2011

AFAM -Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer de Mallorca-

Fa dies que em vaig interessar a cercar -i vaig trobar, a la fi- la seu d'una entitat social mallorquina que, des de fa 17 anys, s'afanya a treballar a favor de persones afectades per lesions cerebrals orgàniques que provoquen una de les demències portadores de dificultats en la vida ordinària: l'Alzheimer!

Es tracta d'AFAM: l'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer de Mallorca, situada al carrer de Juníper Serra, 6, a la barriada palmesana de Son Armadams.

M'hi vaig trobar dues persones molt amables, que m'atengueren amb molta cura: na Jassirts, que s'hi desfà com a coordinadora; i na Imma Sánchez Carrillo, psicòloga. Entre totes dues m'assabentaren d'allò que és l'associació:

“Una entitat de caràcter social, no lucrativa, oberta a totes aquelles persones que desitgen treballar per millorar les condicions i la qualitat de vida, tant de les persones malaltes d'Alzheimer i altres demències, com de les que en tenen cura o en són familiars."

A la segona visita que hi vaig fer, coincidint amb la vigília del Dia de les Illes Balears, se'ns convidà molt amablement a visitar la paradeta que AFAM tenia instal·lada al recinte firal del passeig de Sagrera...

Ens hi adreçàrem, assaborírem menjua exquisida i sol·licitàrem de fer-nos-en socis...