diumenge, 31 de març del 2024

Viatge al Perú 2024 (06): de la serra andina cap a Lima

Acab de celebrar el Tridu pasqual, molt ben viscut, a la serra andina

Vénc al Perú amb ganes de viure de prop la celebració de la Setmana Santa. I la visc intensament ajudant el rector de la parròquia, en les seves tasques pastorals. Un sacerdot peruà molt amic meu des de fa dècades, des que arrib al Perú per primera vegada l'any 1975.

Acabada la Setmana Santa, s'acaba també aquesta comunicació meva dels dijous, que he anat fent pública en el meu blog, sobre les vivències personals més profundes que experiment durant el meu pas per aquest redol d'Amèrica Llatina que anomenam Perú.

D'ara endavant, només quedarà reduïda a l'àmbit familiar més estricte i al de les amistats més properes que vulguin comunicar-se directament amb mi.

Ara i aquí agraesc profundament i de tot cor l'atenció que he rebut fins ara, durant aquestes tres primeres setmanes d'estada meva al Perú, per part de tantíssima de gent que em manifesta les seves ganes de seguir-me les passes.

Esper i desig que els hagi fet molt bon profit, a tots.

Que Déu ens acompanyi sempre i pertot arreu, en el nostre caminar per aquest món, en ple segle XXI.

Desig que ens engresqui a comportar-nos sempre com a bons seguidors de Jesús de Natzaret, alhora que com els millors servidors del nostre poble.

Mantenc sempre ben present allò que no es cansa de repetir, per pa i per sal, el meu bon amic capellà peruà: "La fe, més que pel cap o pel cor, entra per les mans i pels peus". Venint a dir que la fe, sense obres ben concretes que no acabin arribant a tots els col·lectius més desfavorits, tendrà ben poqueta cosa de "cristiana".

Salut i coratge!
Força i empenta!
Déu i ajuda!
Jesús ha ressuscitat!
Jesús viu entre nosaltres!
BONES FESTES DE PASQUA!


16 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt contenta de poder llegir el teu diario de ruta. Tota una lliçó de vida.
Bones Pascues.

Jaume Rosselló ha dit...

Gràcies per compartir les teves vivències, Cil. Avisa quan tornis a ser per Mallorca, que malgrat un no pertanyi al teu cercle familiar ni d'amistats més properes, et tenc present i et trob a faltar una miqueta. Una abraçada!

Anònim ha dit...

Bon dia! Molt content de què em compartesquis totes aquestes vivències!! Som una persona que cuida a poc a poc la meva fe. També una fe d'obres i de pensaments, perquè són les unique coses que m'ajuden a viure.
Encantat per tu i els teus coneguts allà... Molts bons dies!!

Anònim ha dit...

Molt soprés per el teu viatge!! Ets una gran persona i estic orgullos de comptarte entre els meus bons amics. Esper poder donarte una forta abraçada amb el teu retorn. Que Deu et benaiesqui sempre!!!

Anònim ha dit...

Molt agräida Cil per recordarte de jo i esper poder veuret prést i estic molt satisféta de que tot t'agi anat bé. Pens que te faia molta illusió aquest viatge. Una abraçada i fins aviat.


Anònim ha dit...

Sempre pensant en fe el be, salud i força i no canviis mai amic.

Anònim ha dit...

Gracias por tus noticias.
Feliz que te traten tan bien.
Espero vernos pronto.

Anònim ha dit...

Bones festes,desde sa roqueta.Salut i molts d'anys.

Anònim ha dit...

Agraït als 7 comentaris anònims, i al teu, bon amic Jaume, que m'arriben fins a Lima, la capital del Perú, i que m'entren ben endins del cor. Moltes de gràcies a tots vuit.

Anònim ha dit...

Agraït als 7 comentaris anònims, i al teu, bon amic Jaume, que m'arriben fins a Lima, la capital del Perú, i que m'entren ben endins del cor. Moltes de gràcies a tots vuit. CIL BUELE

Anònim ha dit...

Som sa germana den Pere Ramis, molt contenta de ses teves noticies, una abresada

Anònim ha dit...

Gràcies, bona amiga Antònia Ramis Mut, que em saludes des de Sencelles. Una abraçada ben forta! Cil Buele.

Cecili Buele ha dit...

Gràcies a tots

Anònim ha dit...

Estic molt content de compartt asquestes vivències. Tevas i tant vives pere de Puigpunyent

Anònim ha dit...

Estic molt content que em deixis compartir aquest viatge. Em du molts records, però alhora, el que bec dels teus comentaris, és la beguda de tanta humanitat i esperit cristià!
Salut, amic!

Anònim ha dit...

Gràcies, bon amic Pere Barceló!