dijous, 18 de juliol del 2013

Primera presentació pública del llibre “Gloses meves”

Un dimecres del mes de juliol, al capvespre, dia 17, per més senyes, a les 18 hores, feim pública la presentació primera del meu llibre primer, “Gloses meves”, a la seu de l'Associació de Familiars amb Alzhèimer de Mallorca -AFAM.
A la barriada palmesana de la Soledat.


Intervenció d'Antonina Canyelles, poeta

S'hi fan presents familiars, amics, membres i personal de l'associació, i gent interessada a seguir de prop la trajectòria i el contengut d'aquest llibre.

M'acompanyen a la mesa de presentació dues persones amigues, excel·lents: la poeta mallorquina Antonina Canyelles i l'escriptor mallorquí Miquel López Crespí.


Intervenció de Miquel López Crespí, escriptor

Estic molt content d'haver pogut presentar en públic el meu primer llibre, “Gloses meves”. I d'haver-ho fet a la seu d'AFAM -Associació de Familiars amb Alzhèimer de Mallorca-, entitat a la qual van destinats íntegrament tots els donatius que s'arribin a fer amb la seva adquisició...

Es tracta de la primera de tota una sèrie de presentacions que feim comptes dur a terme arreu de Mallorca. Amb la finalitat doble, de fer-ne conèixer el contengut i de fer més visible la realitat d'una malaltia com l'alzhèimer que s'està escampant a les totes al nostre entorn europeu, el més allunyat i el més apropat.


Intervenció de Cil Buele, autor del llibre

Gràcies a la col·laboració entusiasta del bon amic, company d'estudis i de lluites, el manacorí Joan Riera Fullana “Mossegat”, qui s'ha volgut fer càrrec de totes les despeses de l'edició i del transport dels llibres, a suggeriment seu, tot quant se'n recapta amb la seva distribució va destinat íntegrament a AFAM.

Qui vulgui col·laborar-hi, ho pot fer també en successives presentacions públiques que mirarem d'anar fent i d'anar anunciant convenientment.

També m'ho pot comunicar directament al correu rodamon@cecili.cat, i li n'enviarem l'exemplar a l'adreça domiciliària que ens indiqui; tot suggerint que s'ingressi la quantitat mínima de 13 € (la màxima no té límit!) al c/c que AFAM manté obert a IBERCAJA: 2085 8288 82 9400005080.

S'agraeix per endavant qualsevol casta de col·laboració que es vulgui fer, en uns moments en què les entitats socials dedicades al tractament de demències cròniques, com és el cas de l'alzhèimer, no tenen el suport desitjable de les institucions públiques.

Just per poder llegir comentaris com el que m'arriba via facebook, trob que s'ho paga haver-ne fet aquesta presentació:

“Avui he passat un bon horabaixa, he anat a la presentació del llibre Gloses meves, del bon amic Cil Buele, molt ben presentat per Miquel López Crespí, he conegut la seu D'AFAM, he vist que hi havia una gent extraordinària que fan una gran labor, desconeguda per la majoria que no està afectada per aquest problema, de moment, perquè ens hi podem trobar i de fet a la meva família ho sabem. El llibre m'agrada perquè les gloses són la meva debilitat. I de l'autor només puc dir que si existissin bàscules per pesar la qualitat humana, se cert que si en Cil s'hi pesàs, sortiria la paraula, Error, sobrepès! no n'hi hauria cap que fos suficient per pesar la seva. Esper que aviat puguem llegir les seves memòries que seran de los més sucós.” (MPJF)

També s'ho paga veure alguns mitjans que se'n fan ressò: (1),