dimecres, 28 de maig del 2008

Mn. Antoni M. Alcover tenia les fites clares

Això diu i pensa un d'aquells mallorquins que s'ha passat més de trenta anys seguits fora de Mallorca -al Perú-.

Així i tot, establert hores d'ara a la vila d'Artà, continua mantenint ben viu l'amor a la llengua catalana, l'única llengua pròpia de Mallorca.

"Encara quedan capverjos que defensen que el català, el valencià i el mallorquí son llengües diferents, malgrat els contundents arguments de la filologia científica i la història que demostren l’indiscutible unitat de la llengua catalana.
Seria bo que es tengués prou sentit comú i es fes cas dels qui saben, i no precisament de Carlos Delgado i companyia, que no tenen un pèl de científics; més bé són polítics oportunistes i mercenaris de l’imperialisme lingüístic castellà i espanyolista. “Que no ens venguin a pintar Sant Cristòfol nan, allà on saben que era un gegant”...

1 comentari:

Drets Humans de Mallorca ha dit...

El teu nou blog m'ha semblat una espècie de portent, Cil (és que d'això jo quasi no en sé res). M'ha semblat ric i
variat. M'ha sorprès, a l'encapçalament, el grupet d'arxius de You Tube, on
he escoltat la mallorquina Buika, amb la seva "Mi niña Lola" (la conec perquè la vaig veure i escoltar a la primera plana de El País cantant allò de "la falsa moneda". M'impressionà. Res, Cil; enhorabona i que tot et vagi beníssim. Salut.- Sebastià Mesquida.