dilluns, 4 de desembre del 2023

I ja són SETANTA-NOU!

Dotze dies em separen
Dels dos dies que faig festa:
Em vendria més xalesta,
Si pogués jo ajuntar-la...

De Cecília, la patrona,
I que porta tan bell nom,
A qui trons lleven la son,
Santa Bàrbara gloriosa...

Bons records jo vull guardar
D'aquest dia i d'aquest any!
No me'n queden més enguany
De setantes a comptar.

Són setanta-nou avui
En la vida d'un humà
Que ha cercat pel món trescar
Avesant-se al sarró buit.

Quan pareix que està tot cuit,
Van i diuen "per molts d'anys"!
Agraesc tan bons afanys
Que la bona gent m'ha duit.

I que sigui en vida vostra!
Ho desig jo de tot cor,
Tant si ve de Manacor,
Com de lluny, prop de ca nostra.

Amb més bona salut vostra
Tot el món se n'enriqueix.
Ben arreu repercuteix,
Fins i tot de costa a costa.

Agraït a les companyes
I companys que de tot cor
M'han volgut romandre a prop
Com del bon foc les castanyes,

Vos desig sincerament
Que passeu molt bones festes:
Que us arribin ben xalestes,
I visqueu-les tendrament.

PER MOLTS D'ANYS MÉS!

(ET CONVID DE TOT COR AL CONCERT DE NADAL QUE FAREM A L’ESGLÉSIA PARROQUIAL DE SANTA CATALINA THOMÀS

PALMA, DIJOUS 21 DE DESEMBRE DE 2023, A LES 20:30 H)