divendres, 1 de gener del 2010

Agraïment nadalenc!

Gran companya, fem camí
(Bon company, facem camí!)
en aquest any que comença!
Rere quedi la temença;
endavant, cap a la fi!

T'he apuntat en una llista
de la gent que m'ha enviat
bons desitjos de Nadal:
per tenir-te bé a la vista
i segueixis bé la pista
d'un que ja està jubilat...

Saps que en un blog vaig penjant,
com si fos una revista,
opinions i punts de vista
que s'hi poden comentar.
Vaja, doncs, per endavant,
com el somni d'un artista:

Un món nou ben a la vista
en aquest any dos mil deu!
Amb la gent que anam a peu
marcarem ben bé la fita!

Cil Buele,
Mallorca, 1 de gener de 2010
http://socrodamon.blogspot.com/

2 comentaris:

Joan Lladonet ha dit...

"Ja veurem com va això. És que m'ha costat que s'obrís el rectangle per escriure el comentari. Amb bon primer dia de 2010 ja has fet un poema ben encertat, que demostra la facilitat que tens per fer-los. He quedat admirat de veure el teu blog que té totes les característiques d'una pàgina web. No ho entenc massa perquè fa poc temps que en tenc un, també blogspot, però anirem fent. Veig que et prova la vida de jubilat. Endavant i bon any!" Aquest és el comentari que et vaig fer ahir, que l'he pogut recuperar, perquè me l'he trobat palplantat al meu blog. Es veu que allò de l'enllaç, mepl va enviar a mi. Enhorabona per tota la teva feina!

Cecili Buele i Ramis ha dit...

Gràcies, Joan, per l'atenció dispensada!