Amb data de 24 d'abril -fa 13 dies exactament- l'administrativa cap de Servei de l'OMIC, per delegació del secretari adjunt i director de la Secretaria de la Junta de Govern, signa el document amb el qual m'informa que "no hem rebut resposta per part de l'empresa reclamada"(!)
M'he apressat a redactar aquest ESCRIT D'AL·LEGACIONS que faig comptes de presentar-hi personalment...
ESCRIT
D'AL·LEGACIONS:
VULL PROSSEGUIR AMB ELS TRÀMITS DE LA RECLAMACIÓ
VULL PROSSEGUIR AMB ELS TRÀMITS DE LA RECLAMACIÓ
(OMIC
2012/00000347)
1a
Una empresa com VODAFONE ESPAÑA, S.A.U., especialitzada en
telecomunicacions, sobre la qual l'OMIC de l'Ajuntament de Palma m'ha
d'informar que “no hem rebut resposta per part de l'empresa
reclamada”, només es fa mereixedora de ser desautoritzada
oficialment per exercir-ne la tasca d'una forma tan poc
competent.
2a
Vaig contractar els meus primers serveis en la utilització del meu
mòbil amb aquesta empresa, el 30 de març de l'any 2000, i mantenc
el mateix número fins al dia d'avui. 10 anys després,
se'm donava la categoria de CLIENTE DIAMANTE... Així i tot,
recentment m'he vist molt maltractat per VODAFONE ESPAÑA, S.A.U.
3a
És opinió molt estesa dins la societat mallorquina, i l'OMIC de
l'Ajuntament de Palma en deu tenir constància fefaent, que VODAFONE
ESPAÑA S.A.U., abusant de la seva situació privilegiada dins el
mercat de les telecomunicacions a l'àmbit de l'Estat espanyol, -cosa
que he experimentat aquests darrers cinc mesos- es dedica a robar
tot quant pot als seus clients, que ens hi atansam amb més bona
voluntat que coneixement de l'entramat mafiós que l'embolcalla, amb
la utilització de mètodes de més que dubtosa legalitat (vegi's
els tres contractes que m'afecten amb allò que en diuen
“consentimiento verbal con verificación por terceros”,
que, en el meu cas, no m'ha servit de res, en tres ocasions
consecutives).
4a
En cap moment no he arribat a assolir cap acord amb l'empresa
esmentada. És més, des de VODAFONE ESPAÑA S.A.U. ni tan sols
s'han dignat a contestar-me res de res, sobre l'incompliment flagrant
de TRES CONTRACTES, realitzats el 7 de desembre de 2011, el 26 de
gener de 2012 i el 20 de febrer de 2012.
5a
Des que vaig contractar amb VODAFONE ESPAÑA S.A.U., el 7 de desembre
de 2011, els serveis de “PORTABILITAT LÍNIA FIXA + ADSL + DONAR DE
BAIXA ADSL ONO”, i se me'n va remetre per correu electrònic la
confirmació documental que ratificava la “CONFIRMACIÓN DE
PEDIDO VF ADSL”, fins al dia d'avui, han transcorregut SIS
MESOS que he hagut de continuar pagant a ONO el servei que m'ha
prestat aquesta empresa i que encara no m'ha prestat VODAFONE ESPAÑA
S.A.U, com s'havia compromès a fer el 7 de desembre de 2011, per
primera vegada; el 26 de gener de 2012, per segona vegada; i el 20 de
febrer de 2012, per tercera i darrera vegada.
6a
Reclam, en conseqüència, que VODAFONE ESPAÑA S.A.U. em
lliuri, com més aviat millor, la quantitat de CINC-CENTS VINT-I-SIS
EUROS AMB SETANTA-DOS CÈNTIMS (526,72 €) que, d'acord amb
les factures presentades, he hagut de pagar a ONO durant tots aquests
SIS MESOS. A més dels interessos de demora que corresponguin... I
que ho faci al mateix compte corrent on VODAFONE ESPAÑA S.A.U. m'ha
anat cobrant mensualment: des de fa lustres:
- Desembre 2011 92,5606,96
- Gener 2012 92,4306,96
- Febrer 2012 93,2006,96
- Març 2012 93,3406,96
- Abril 2012 92,8906,96
- Maig 2012 22,5404,96TOTAL 526,72
7a
Reiter la meva petició que VODAFONE ESPAÑA S.A.U. no només sigui
desautoritzada oficialment a exercir de tan mala manera la seva tasca
dins l'àmbit de les telecomunicacions a l'Estat espanyol, sinó que,
per instàncies públiques, sigui duita davant dels Tribunals de
Justícia perquè aquests dictaminin fins a quin punt l'empresa
esmentada pot continuar actuant contra la ciutadania, d'una manera
tan abusiva.
Palma,
7 de maig de 2012
Cecili
Buele i Ramis
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada