dilluns, 3 de març del 2014

“Gloses meves”, l'edició segona es presenta a CineCiutat

Després d'unes presentacions de l'edició primera de "Gloses meves" (a AFAM i a LLAR DE MEMÒRIA, dedicada a la malaltia d'alzhèimer), a la fi, arriba l'hora de fer-ne la presentació pública de l'EDICIÓ SEGONA!

Amb això, es compleix el meu desig que es faci a la Sala 1 de CineCiutat, al centre cultural s'Escorxador, de Palma, gràcies a la gentilesa dels seus màxims responsables.

DIMECRES, 5 DE MARÇ DE 2014, A LES 19 HORES n'és la cita, a la qual m'agradaria que concorregués molta gent, coneguda, amiga, familiar.

Més que res, perquè hi col·laboren els bons amics Agustí Baró Bauló, Magdalena González Crespí i Miquel López Crespí. Un artista, músic, internauta, el primer. La creadora de l'Orquestra de Joves Intèrprets dels Països Catalans, la segona. I l'escriptor més prolífic amb què compten els Països Catalans, el tercer.

Esper i desig que, amb la publicitat que se n'ha fet a les xarxes, la gent se n'hagi pogut assabentar i s'hi pugui fer present la que en tengui ganes.

A la web de CineCiutat -en català- - en castellà
Vet ací un esdeveniment programat per a DIMECRES, 5 DE MARÇ, a la Sala 1 de CineCiutat, al centre cultural s'Escorxador, Palma. T'hi esper, a tu i a qui vulgui acompanyar-te!

Al blog SocUnRodamon
Vet ací la informació relacionada amb la presentació de "Gloses meves" a la Sala 1 de CineCiutat, DIMECRES, 5 DE MARÇ DE 2014, A LES 19 HORES, en sessió oberta a tothom que en tengui ganes...

A FaceBook
Vet ací l'esdeveniment anunciat a Facebook, sobre la presentació del llibre “Gloses meves” a la Sala 1 de Cine Ciutat, DIMECRES, 5 de març de 2014, A LES 19 HORES, en sessió oberta a tothom...

Siguem els que siguem, es presenta una bona vetlada, que pot resultar ben agradosa...