dimecres, 9 d’octubre del 2013

Festa solidària a sa Pobla

Un nebot meu em diu que m'ha vist per IB3, mentre estic xerrant a una festa solidària a sa Pobla... No sap ben bé a quin programa, però deu ser de mitjan capvespre...
Delitós de veure-m'hi, m'afany a cercar-ho per internet, entrant dins la web...

En veure'm incapaç de trobar-ho, al cap d'un temps llarg, se m'acut d'escriure això al meu mur de facebook:

“Un nebot em diu que ahir capvespre (dimarts, em va veure per IB3, mentre jo deia quatre paraules a la festa solidària poblera de LLAR DE MEMÒRIA... Duc hores (?!) mirant d'esbrinar quin programa es feia entre les 17 i les 19 hores, més o manco, i no hi ha hagut manera... Qualcú me'n pot fer cinc cèntims?”

Tot d'una hi compareix qui em respon... de mil i una maneres... fins que hi veig aquest escrit:

“Sabrina Artíguez Encontrado en ib3tv.com, la mirada migdia 2/2 capítol 822-2, 09/10/2013,exactamente minuto 12:44”

Efectivament, a “La Mirada” esmentada, durant sis minuts seguits hi compareixem tota una colla de gent ben engrescada a fer festa solidària per la LLAR DE MEMÒRIA:
Una associació poblera sense afany de lucre que mira d'atendre, de la manera millor possible, pacients amb alguna casta de demència, com és el cas de l'alzhèimer.

A més de la presentadora, Neus López, que condueix el programa, hi deim la nostra na Margalida Serra, coordinadora de la Llar de Memòria; na Magdalena Seguí, membre de la Llar de Memòrica; jo mateix, Cecili Buele, activista social;

na Maria Magdalena Crespí, del grup Es Ballugall, de Pollença; na Jerònia Picornell, de l'Escola de ball Taperers en Festa, de Llubí; na Conxa Fernández, de Marjal en Festa, de sa Pobla; na Catalina Torrens, usuària de la Llar de Memòria; na Joana Pons, veïna de sa Pobla; na Margalida Mascaró, tresorera de la Llar de Memòria; na Mirena Argiñe, veïna de sa Pobla; en Miquel Simó, veí de sa Pobla; en Damià Comes, membre de Taperers en Festa, de Llubí; en Toni torrens, que hi surt però que no hi diu res...

Tant de bo que la gent que té per costum mirar IB3 s'hi hagi entretengut una estona i hagi parat una mica d'esment a aquesta iniciativa solidària poblera que es diu LLAR DE MEMÒRIA: s'hi atenen més d'una vintena de persones amb alguna demència com l'alzhèimer.

Com gairebé a tots els àmbits socials, aquest també roman mancat dels ajuts públics que, en teoria, s'hi haurien de destinar des de les instàncies governamentals...