dissabte, 17 d’abril del 2010

La CGT m'entrevista


Agraesc l'atenció dispensada pel bon company de lluites sindicals, en Pep Torres, qui m'ha publicat l'entrevista que em va fer i que vaig passar un guster de respondre.

Es pot trobar a la pàgina 32 del núm. 116 de la revista Papers, corresponent al mes d'abril de 2010.

Se'm demana, i hi dic la meva sobre assumptes diversos. Tot queda molt ben reflectit en titulars i subtitulars com aquests:

"Sempre he estat, som i vull continuar sent utòpic."

"Hi ha polítics corruptes a les institucions públiques, per mor dels votants que els hi posen."

"La corrupció que ara aflora a la superfície no es dóna quan un jutge l'ha sentenciada, sinó molt abans."

"En les minories més dinàmiques fins ara pot arrelar-hi un tal desencís que les porti a trencaments traumàtics amb les institucions."