dimecres, 19 de febrer del 2014

Setmesones!

A la fi, després d'haver-ne iniciat les gestions, “Gloses meves”, en la seva segona edició han arribat a néixer, aquesta vegada a Mallorca!
Gràcies a Xesc Sanchis (d'Embat Llibres), a Alejandra Isern (de Palma Distribucions S.L.), i amb el disseny editorial i coberta d'Antoni Febrer, avui matí mateix -dimecres, 18 de febrer de 2014-, he pogut tenir a les meves mans els primers exemplars d'aquest recull de gloses meves en la seva segona edició, impresa a Barcelona, per Romanyà Valls, S.A.
La primera edició, feta a Méxic, s'esgotà ràpidament. Amb aquesta segona, corregida i augmentada, tenim l'oportunitat d'escampar-ne més i més, arreu de Mallorca.
N'he volgut dedicar els exemplars “a Isabel Rosselló i Girart, la dona que, des que vaig perdre la companyia de na Lina Company i Vidal, fa més de dues dècades i mitja, m'acompanya, amorosida, en el camí de lluita persistent que feim tots dos plegats, amb ganes de deixar aquest món nostre una mica millor d'així com l'hem trobat en néixer”.
També he volgut mostrar el meu agraïment profund “a la tasca desplegada pel bon amic i company d'estudis i de lluites, el manacorí Joan Riera i Fullana Mossegat, sense el qual no s'hagués arribat a publicar mai aquest recull de “Gloses meves”.
Finalment, en aquesta segona edició, he volgut recollir les paraules que pronunciaren, durant la presentació de la primera, els meus dos bons amics, l'escriptor Miquel López Crespí i la poeta Antonina Canyelles i Colom.
Esper i desig que, amb els pocs guanys que se'n puguin traure, se n'arribin a beneficiar entitats dedicades a acompanyar la gent que pateix els efectes negatius de la malaltia d'alzhèimer o qualsevol altra de les demències que s'estan escampant als nostres dies i al nostre entorn.