dimecres, 4 de febrer del 2015

Quatre candidatures de PODEMOS a Mallorca


Vaig voler acudir al Club Diario de Mallorca, on era programada la Trobada de Candidats a la Secretaria General de Podem Illes Balears.

Hi intervenien Lola Fernández -d'”Entre Illes Podemos”-, Tomás Fernandez -d'”Illes amb Futur”-, Alberto Jarabo -de “Podem per les Illes”-, i Antoni Bennássar -de “Som Podem”-, representants de cadascuna de les quatre candidatures que s'hi presentaven.

Tenia moltes ganes de parar esment al que manifestassin tots quatre intervinents, però m'interessava, sobretot, atendre la intervenció d'Alberto Jarabo, representant de la candidatura “Podem per les Illes”, la meva preferida...

Durant dues hores i mitja seguides, vàrem tenir l'oportunitat d'escoltar les respostes que feren a una vintena de preguntes formulades per part d'assistents que omplien el Club.

D'una banda, vaig sortir-ne amb la convicció que, efectivament, ja se sent el tic tac tic tac del compte enrere que ha de marcar el final de la prepotència governamental espanyola a mans del PP i del PSOE a l'estat espanyol.

De l'altra, pens que a les Illes Balears s'haurà de fer molta de feina perquè tot això hi arribi a passar...

A banda d'haver de tornar a escoltar la invitació absurda d'haver-me d'apuntar al Círculo Balear (!) -jo que em consider defensor aferrissat de la llengua catalana als Països Catalans-, vaig haver de sentir ressonar dins aquella gran sala del Club Diario de Mallorca, per boca de representant d'una de les quatre candidatures: 

“Naturalmente, que estamos a favor de la inmersión lingüística y del catalán como lengua vehicular. Faltaría más!” 

Sense comentaris! 

PD:
Qui me n'ha passat constància gràfica és el bon amic Isidre Forteza. Gràcies.