dimecres, 26 d’octubre del 2011

En lluita permanent contra la violència masclista, a Mallorca

L'assassinat al port d'Andratx de l'al·lota de 24 anys, Núria Orol Sarabia, dimarts passat, fa veure la necessitat que també els homes s'impliquin en la lluita contra la violència de gènere i en la defensa de la dignitat de les dones.

L'acte senzill, que organitzà dies abans a la plaça de l'Olivar el Grup d'Homes per la Igualtat, a Mallorca, demana una participació masculina molt més nombrosa i intensa als actes públics de rebuig...

Ha estat convocada una CONCENTRACIÓ cívica de rebuig a la violència masclista, per a DIJOUS, 27 D'OCTUBRE, A LES 20:00 HORES, a la plaça de les tortugues, a Palma.

Avui he rebut
flors!


No és el meu
aniversari ni cap altre dia
especial; vam tenir el nostre
primer disgust ahir i em va dir
moltes coses cruels que,
realment, em van ofendre.
Però sé que està penedit i no
les va dir de debò, perquè m'ha
enviat flors avui.
No és el nostre aniversari
ni cap altre dia especial; ahir em
va llençar contra la paret i
començà a ofegar-me.
Semblava un malson,
però dels malsons despertes i
saps que no són reals;
M'he llevat aquest matí
adolorida i amb cops a tots els
costats, però jo sé
que n'està penedit;
m'ha enviat flors avui!

I no és el
día de Sant Valentí ni cap altre
dia especial;
ahir em va pegar i m'amenaçà
de mort; ni el maquillatge ni
les mànigues llargues podien
amagar els talls i els cops que
em va donar  l'última nit.
No he pogut anar a treballar
avui, perquè no volia que se
n'adonessin. Però jo sé que
n' està penedit;
Perquè ell m'ha enviat flors avui.

I no era el dia de la mare ni cap
altre dia. Ahir a la  nit em va
tornar a pegar.
Però aquest cop va ser
molt pitjor. Si aconseguís
deixar-lo, què faria?
Com podria jo sola
treure endavant els meus nens?
Què passarà si ens falten els
diners?
Li tinc tanta por!
Però depenc tant d'ell... que em
fa por deixar-lo.
Però jo sé que
està arrepentit, perquè m'ha
enviat flors avui.

Avui és un dia molt especial: és
el dia del meu funeral.
Aquesta nit per fi
ha aconseguit  matar-me.
Em colpejà fins a morir.
Si hagués
tingut el valor i la fortalesa de
deixar-lo...
Si hagués acceptat l'ajuda
professional... avui no hagués
rebut flors!

Anònim

PER UNA VIDA SENSE VIOLÈNCIA DE GÈNERE!!!


Compartiu aquest missatge a fi  de crear consciència.

MÉS RESPECTE CAP A LA DONA!!!!