dimarts, 27 de febrer del 2018

Cinquè dia d'estada meva a l'Hostatgeria de Montserrat: arriba la neu!


A la fi, al cinquè dia de l'estada meva a Montserrat, durant aquest mon any sabàtic 2018, hi ha comparegut la neu que jo anava tan endarrer de veure ben a prop!

De rebot, també jo n'he sortit beneficiat: gent que s'havia d'hostatjar a l'Abadia, n'ha anul·lat l'allotjament, per mor de les dificultats que els provoca la neu a l'hora de traslladar-s'hi. Això em permet de continuar-hi jo, que ja m'havia fet a la idea d'haver de sortir de l'Hostatgeria i anar a l'hotel... 

Així m'ho ha comunicat el monjo hostatger, P. Sergi d'Assís, per a satisfacció meva. Tot d'una he anat a anul·lar la reserva hotelera que hi havia fet. M'estim molt més romandre a l'Hostatgeria que no a l'Hotel. I no únicament per la qüestió econòmica: mentre l'Hostatgeria em cobra 46€/dia, per l'allotjament i tres àpats inclosos, l'Hotel me'n demana 50€/dia, per l'allotjament i només l'esmorzar inclòs.

Però és que també, l'Hostatgeria, situada al mateix recinte de la Basílica, em permet d'accedir-hi pels passadissos interiors, mentre que l'Hotel m'obliga a haver de sortir a la plaça, a la intempèrie, si vull fer-me present al temple monàstic.

Una altra de les alegries que he tengut avui és que, a la fi, ja hi he pogut veure caure la neu, a Montserrat. No ho havia vist mai! 

Realment espectacular, des dels inicis cap enllà el migdia. Veurem què serà demà... si continua caient-ne com fins ara...

Des de Montserrat estant, fris de saber com deu haver anat a Palma la inauguració de l'Espai d'Entitats "Isabel Rosselló i Girart" que l'Ajuntament de Palma havia de fer aquest dimarts 27 de febrer de 2018.

Per si de cas, ho he fet a saber a alguns amics meus que me'n mantendran al corrent...